HR szolgáltatások
minden helyzetre
Gyors, hatékony megoldások krízis idején is
A Jobtain már 2017 óta segíti a partnereit az ukrán munkavállalók felvételében. Az elmúlt öt évben több mint tízezer dolgozót toboroztunk, utaztattunk be Ukrajnából és kölcsönöztünk ki a magyarországi munkáltatókhoz. Jelenleg is több mint napi 2.000 ukrán munkavállalót foglalkoztatunk, és biztosítunk ezzel megfelelő munkaerőt, jellemzően az elektronikai, feldolgozóipari, autóipari vagy élelmiszeripari partnereink részére.
Fejlett informatikai hátterünk, ISO 9001 folyamataink és tapasztalt munkatársaink segítségével, azonnal reagálni tudtunk az Ukrajnában kialakult megrendítő helyzetre:
- Kapcsolatba léptünk partnereinkkel, hogy közösen gondolkodjunk a várható változásokról.
- Új kommunikációs applikáció használatát vezettük be, az ukrán ajkú munkavállalóinkkal való kapcsolattartás megkönnyítésére.
- Felmérést végeztünk a családtagok érkezésével kapcsolatban, hogy felkészüljünk a várhatóan több száz fős létszám fogadásukra.
- Gondoskodtunk az érkező családtagok utaztatásáról is, buszos partnerünk a határ magyar oldalán várja a rokonokat.
- Marketinges csapatunk és PR partnerünk közreműködésével felkutattuk, azokat az online és offline csatornákat, ahol segítő szándékú tevékenységünk a leghatékonyabban el tudja érni a menedékkeresőket.
Közel 1400 fő hozzátartozót szállítottunk és szállásoltunk el
Közel 600 kiskorút juttattunk biztonságba családjukkal együtt
Több mint 300 fő ukrán menedékkeresőnek biztosítottunk munkát is
További válság intézkedések
Kölcsönvevő partnereink nagy része lehetővé tette, hogy a dolgozók elérhetőségük érdekében bevihessék a munkaterületre telefonjaikat, a folyamatos internetkapcsolathoz pedig kibővítették wifi hotspotjaikat.
Természetesen a segélyszervezetekkel való kapcsolattartás is kiemelt fontosságú. Ezen felül a employee assistance programme (EAP)-t is használjuk, ahol pszichológusok segítségét kérjük, olyanok számára, akik nem érzik jól magukat vagy szorongással, mentális, illetve beilleszkedési nehézségekkel küzdenek.
Akik jelentkeznek hozzánk, biometrikus útlevéllel rendelkeznek és megfelelnek az állásinterjún, azokat sokrétű segítséggel látjuk el: megszervezzük a lakhatásukat, az egészségpénztárba való bejelentésüket, a tartózkodási engedélyüket, tolmácsot biztosítunk számukra az onboarding során, és minden olyan szolgáltatásunkra jogosulttá válnak, ami békeidőben is rendelkezésre állt.
Új kommunikációs csatornákat alakítottunk ki (krízis kezelő applikáció) az elmúlt héten, hogy mobilról is elérhetőek legyünk nem csak hívásokkal, de közlemények, tájékoztatások segítség kérés, kérdés körben is.